رنگ نانو,نانو سنگ نما

رنگ نانو

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

رنگ نانو بیرونی ساختمان


اگر چه احتمال دارد بخش اعظمی از ما از کاربردهای رنگ نانو نمای ساختمان چیزی نشنیده ایم , فناوری نانو معنی جدیدی را برای تولید ها مصرف کننده به ارمغان میاورد . فناوری نانو را می توان از دید علمی تحت عنوان مطالعه اتم های نانو تعریف کرد . به عبارت بی آلایش خیس این فقط در معنای مطالعه ذرات فراوان ریز است که ماده را تشکیل می دهند . این ذرات به حدی کوچک می‌باشند که چه بسا از روش میکروسکوپ استاندارد قابل بازدید نیستند .


کاربردهای رنگ نانو نمای ساختمان

 

کاربردهای رنگ نانو نمای ساختمان برای ساخت راحتی بصری و همینطور جلب دقت مشاهده کننده هم زمان است . رنگ نما خیر فقط ساختمانها را پر رنگ می نماید و منجر ارتقاء عشق و علاقه بینندگان می شود . با استعمال از رنگ ها بصری ناحیه را فعال فرمایید . همینطور , تعیین و کاربردهای رنگ نانو نمای ساختمان ممکن است با دقت به پیکربندی متنوع گوناگون باشد , ولی رنگها مطمئناً ادراک بصری تمامی ساختمانها در درون یا این که اطراف آن را تغییر‌و تحول می دهند .

رنگ از در بین تمامی تأثیرگذارترین و فارغ از دردسر است . او‌لین تصوری که یک حیطه از ذهن مشاهده کنندگان می‌گذارد , مطمئناً ساختار یا این که اشخاص نیست , در درون و اطراف آن . بلکه زیبایی شناسی مکان است . با بیان کردن این نکته , آنچه زیبایی را برای اشخاص غیر رسمی پوشانده است , موادسازنده معماری ساختمانها نیستند – همانگونه که برای یک معمار موجود هست , بلکه این تنها موادسازنده بصری خوشایند و ظواهر کلی آن است که دیده ها را جلب و آهسته می نماید .


کاربرد های دیگر رنگ نانو

کاربردهای رنگ نانو نمای ساختمان موزه هنری لئون در اسپانیا است . رنگ های جانور در نمای ساختمان منعکس کننده معماری محلی محلی است و رابطه عمیقی با اطراف آن برقرار نموده است . خیر صرفا به کارگیری از رنگ در نمای ساختمانها به عوارض بارز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۵
علیرضا خرمگاه

رنگ نانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی