رنگ نانو,نانو سنگ نما

نانو سنگ نما

يكشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۴۹ ب.ظ

 

کاربرد نانو سنگ نما در بتن و سنگ برای مواد متخلخل مناسب است ، زیرا در هنگام استفاده محصول در منافذ جذب می شود ، بنابراین از هر عنصر جداگانه محافظت می شود و به سطح تنفس اجازه می دهد. اجازه نمی دهد که آب از مواد جلوگیری کند و از این رو در زمستان از انجماد پیاده روها ، پله ها و سایر سطوح جلوگیری می شود.برای اطلاعات بیشتر از کاربرد نانو سنگ نما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.


کاربرد نانو سنگ نما

 

کاربرد نانو سنگ نما در بتن و سنگ بسیار زیاد که به چند نمونه اشاره می کنیمکف بتونی و سنگی کارخانه ها؛
کف بتونی و سنگی مزارع؛کف بتونی و سنگی هتل ها ، رستوران ها ، گاراژها.این محصول باعث لغزندگی سطح نمی شود ، آن را از انواع لکه ها حفظ کرده و در عین حال از آب و هرگونه جذب مایع جلوگیری می کند. فیلم محافظ مقاومت بسیار بالایی در برابر هر نوع اصطکاک دارد – از 5 تا 15 سال بسته به ترافیک.

کاربرد نانو سنگ نما  برای بتن و سنگ ، سطوح را در برابر باران ، آفتاب و درجه حرارت بسیار کم یا زیاد محافظت می کند. به طور موثری از رشد قارچ سبز محافظت می کند.


نمای ساختمان

نانو سنگ نما برای بتن و سنگ از نمای ساختمان در مقابل آب ، گل و لای و کثیفی پوست محافظت می کند. در دماهای پایین ، پوشش نمای یخ و یخ نمی زند. هیچ نقص بینایی از سطح تحت درمان با محصول ایجاد نمی شود. به طور موثری از رشد قارچ سبز محافظت می کند.

کاربرد نانو سنگ نما برای بتن ، الیاف بتونی ، خاک رس ، طاقچه ، آجر ، کاشی ، سقف کاشی ، کاشی ، ماسه سنگ ، سنگ مشبک ، سطوح معدنی ، سنگ ، سنگ مرمر و غیره مناسب است.


کاربرد های دیگر

کاربرد نانو سنگ نما بسیار است که به چندین مورد که به شرح زیر است اشاره می کنیم.

آلودگیهای سطحی از جمله درزگیرها ، روکشها و واکسها را با نوار سنگی تأیید شده بردارید.از 24 تا 48 ساعت قبل از استفاده از نانو اطمینان حاصل کنید که سطح سنگ کاملاً خشک است. هنگامی استفاده کنید که رطوبت نسبی بین 20 تا 80 درصد باشد. دما باید بین 45 تا 85 درجه فارنهایت باشد.

 

 حصول اطمینان از تهویه مناسب منطقه در حین کاربرد ، اهمیت دارد. کودکان و حیوانات را نگه دارید
در حین استفاده از اسپری ، نانو از منطقه خارج شوید. هنگام سمپاشی در مناطق بزرگ ، از دستکش لاستیکی مقاوم در برابر حلال و یک تنفس کننده رنگ مصوب استفاده کنید.

 از تمام سطوح مهم که قصد پوشش داده شدن ندارند ، ماسک بزنید. Nano ‐ پاک به بیشتر سطوح چسبیده است. حتی از کتهای خیس استفاده کنید و با استفاده از یک برس ، غلتک ، پمپ باغ یا تجهیزات اسپری بدون هوا استفاده کنید


دستور العمل

آماده سازی سطح: قبل از استفاده از محصول سطح باید تمیز ، خشک و بدون باقی مانده روغن باشد.آغشته سازی محصول: محصول را با اسپری یا با برس بمالید. مقدار لازم به جذب سطح بستگی دارد (از 50 تا 150 میلی لیتر در متر مربع). پس از استفاده از محصول ، سطح 24-48 ساعت باقی می ماند تا کاملاً خشک شود. کاربرد در دماهای زیر +5 درجه سانتیگراد و بیش از 40 درجه سانتیگراد و رطوبت بالای 70٪ توصیه نمی شود.

مرجع :

http://fabershimi.com/%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%86%d9%85%d8%a7/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۵
علیرضا خرمگاه

نانو سنگ نما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی